Total-quartz-ineo-first-0w-30
Total quartz ineo first 0w-30_5Total-Drum

TOTAL quartz ineo first 0w-30

Λάδι κινητήρα από συνθετικό τεχνολογικό που χρησιμοποιείται από το PSA PEUGEOT CITROEN ως πρώτο λάδι κινητήρα πλήρωσης και συνιστάται από την PEUGEOT και την CITROËN μετά την πώληση. Ιδανική για χρήση με τους πρόσφατους κινητήρες του PSA, και ιδιαίτερα αυτούς που διαθέτουν ηλεκτρονικό HDI με τεχνολογίες Stop & Start και υβριδικούς κινητήρες που απαιτούν λάδια κινητήρων νέας γενιάς.

Το λάδι κινητήρα παρέχει στους κινητήρες την καλύτερη δυνατή προστασία από φθορά και απόφραξη. Τα συστήματα μετά την επεξεργασία προστατεύονται μακροπρόθεσμα χάρη στη διατύπωση «Low SAPS».

 κατεβάστε το τεχνικό φυλλάδιο

ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΕΣ

AS2263 AS2264 AS2265 AS2266 AS2267 AS2268 AS2269 AS2270 AS2271 AS2272 AS2273 AS2274 AS2275 AS2276 AS2278 AS2279 AS2281 AS2282 AS2284 AS2285 AS2288 AS2290 AS2291 AS2292 AS2293 AS2295 AS2297 AS2298

Περιγραφή Προϊόντος

ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ & ΕΓΚΡΙΣΕΙΣ ΕΠΙΣΗΜΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ

Διεθνείς πιστοποιήσεις

ACEA : ACEA C1

Προδιαγραφές κατασκευαστών

Ανταποκρίνεται στην απαίτηση:
PSA : PSA B71 2312 ,PSA B71 2302 (China)
JAGUAR LAND ROVER : STJLR.03.5007

Κατάλληλο για :
TOYOTA : TOYOTA

Η εξοικονόμηση καυσίμου 3,33% όπως μετράται με την επίσημη δοκιμή M111 FE και η εξοικονόμηση άνω του 4,2% όπως μετρήθηκε κατά τη διάρκεια του κύκλου NEDC σε σύγκριση με ένα πετρέλαιο ποιότητας 5W-40 σύμφωνα με την επίσημη δοκιμή ACEA που χρησιμοποιείται για τη μέτρηση των εκπομπών CO2. Ευκολότερη ψυχρή εκκίνηση: Ο βαθμός 0W-30, μαζί με πρόσθετα πρόσθετα, καθιστά ευκολότερη την εκκίνηση των ψυχρών κινητήρων ακόμη και σε πολύ χαμηλές θερμοκρασίες (δοκιμές επικύρωσης έως και -40 ° C). Προστασία για συστήματα ελέγχου της ρύπανσης: βελτιστοποιεί τον τρόπο λειτουργίας των τριφασικών καταλυτικών μετατροπέων και των φίλτρων σωματιδίων, αποτρέποντάς τους από την απόφραξη τους με εναποθέσεις αιθάλης ή ιλύος. Μειώνει τις εκπομπές σωματιδίων, ιδιαίτερα τα NOx, HC και CO. Προστασία και καθαριότητα του κινητήρα: προσφέρει την καλύτερη δυνατή προστασία από τη φθορά και το φράξιμο μόλις ενεργοποιηθεί ο κινητήρας.